Servis a revize klimatizací i tepelných čerpadel Brno

Co dodáme, o to se postaráme.

Provádíme autorizovanou pravidelnou záruční
i pozáruční údržbu, čištění, opravy a revize
chladícího okruhu. Služby pro veškerou chladící
a klimatizační techniku, tepelná čerpadla
a vzduchotechniku bytového i komerčního využití.

Po celou dobu živostnosti.

Údržba klimatizace

Pravidelná údržba, čištění, dezinfekce a revize chladícího okruhu zajistí spolu s kvalitně a odborně provedenou montáží bezproblémový chod vaší klimatizace po dobu několika let. Klimatizace bude stále fungovat efektivně, ekonomicky a ovzduší bude znatelně čistší, svěžejší a bez zdraví škodlivých plísní a bakterií.

O zařízení se postaráme po celou dobu jeho životnosti.








Perioda opakování servisu

Perioda opakování servisu je vždy individuální, záleží na umístění klimatizační jednotky a jejím využívání. Minimálně však 1x ročně. Pravidelná údržba a čištění minimálně 1x ročně je podmíněno i pro případné uznání záruky. 

Pokud je klimatizace využívána pouze sezónně, na režim chlazení v létě, doporučujeme údržbu a čištění provést minimálně 1x ročně před chladící sezónou. 

Pokud je klimatizace využívaná celoročně, na režim chlazení v létě a na režim tepelného čerpadla v zimě, doporučujeme údržbu a čištění provést minimálně 2x ročně.

Vždy je nutné vzít v potaz podmínky, kde se zařízení nachází. Jednotka umístěná v průmyslových oblastech, v centrech velkých měst, v blízkosti větší prašnosti a znečištěného ovzduší, bude vyžadovat častější péči a návštěvu technika. V průmyslových podnicích, ve výrobě, v gastru, provádíme údržbu i 4x ročně.

Většina renomovaných výrobců má ve svých obchodních podmínkách a v části reklamací podmínku pro uznání záruky, a to pravidelnou prohlídku a čištění, která je hrazená klientem. Tímto opatřením výrobce předchází možným problémům, které by mohly v záruční době vzniknout z důvodu nesprávného užívání zařízení.
Čištění a údržba

Pravidelný servis prodlužuje životnost vaší klimatizace, udržuje ji v kondici a plně funkční. Často se zapomíná, že klimatizace neslouží jen k zajištění tepelné pohody prostředí dle vašich požadavků, ale také k čištění vzduchu. Ve vnitřní klimatizační jednotce dochází k neustálému proudění a filtraci vzduchu. Vzduch proudí přes turbínu ventilátoru, výměník tepla, přes mechanický filtr a různé zdravotní volitelné filtry. I přes inovativní přístup výrobců je nutné některé části klimatizace čistit a desinfikovat manuálně. Neudržovaná klimatizace se stává ideálním prostředím pro vznik a život plísní a bakterií. Může také zapáchat.

Ke snížení účinnosti zařízení a jeho přehřívání dochází vlivem zaprášených mechanických filtrů vnitřní jednotky a souvislé prachové vrstvě na venkovní jednotce. Následně dojde k zneprůchodnění a zabránění proudění vzduchu přes výměníky až k případnému poškození celého zařízení. I toto je jeden z důvodů, proč výrobci klimatizačních zařízení trvají na pravidelném odborném servisu.






 



Takto může vypadat i vaše zařízení
 
Souvislá prachová vrstva na venkovní jednotce, zápach z vnitřní jednotky, zaprášené mechanické filtry vnitřní jednotky, růst plísní na turbíně ventilátoru vnitřní jednotky, snížená účinnost zařízení, přehřívání zařízení, hlučné zařízení,… 
Vše se musí udržovat a klimatizační jednotka není výjimkou.






Pohotovost 24 hodin pro vaše zařízení






Nabízíme celoroční pohotovost 24 hodin denně s garancí příjezdu do několika hodin pro servis vašeho zařízení. Ať se jedná o klimatizace, tepelná čerpadla, vzduchotechniku či průmyslové chlazení.

Starosti nechte na nás, nenadálé události vyřešíme my!

Podmínkou je uzavření servisní smlouvy s naší společností.
Více informací na dotaz.
 


Naše tipy


Při montáži a výběru místa pro venkovní jednotku je nutné myslet i na to, že na zařízení bude technikem prováděna údržba, případně i výměna náhradního dílu.

Vyhněte se proto těžce přístupným místům na objektu a myslete na to, že lešení, které tam v době montáže máte, tam nebude stát napořád a následné práce ze servisní plošiny se značně prodraží.
V případě, že máte klimatizaci namontovanou v prostorech jako je serverovna, nezapomeňte zařízení zálohovat dalším strojem a pojistěte si servis a opravy zařízení servisní smlouvou. Servisní smlouvu by vám každá solidní montážní firma měla být schopna nabídnout. V této smlouvě můžete mít zakotveny různé parametry, které pro Vás budou důležité.

 
Pamatujme, že pořizovací cena klimatizačního zařízení a stejně tak i cena náhradních dílů a servisních prací není nízká, a proto se nám pravidelná péče o zařízení vyplatí.

Pozor na pojmy pravidelný servis, servisní zásah a oprava zařízení. Nejedná se o to stejné.

Co dělat, když se něco porouchá


Pokud vaše zařízení nefunguje správně i přes pravidelnou údržbu a čištění nebo pokud se vám něco nezdá, provádíme záruční a pozáruční opravy.

Opravujeme veškerou klimatizační techniku, tepelná čerpadla, vzduchotechniku i průmyslové chlazení.

Poskytujeme opravy i pro zařízení, která naše společnost nedodávala. Namontovat zařízení zvládne téměř každý, ale správně diagnostikovat a opravit už jen ti technicky zdatnější.

Poptávku opravy zařízení prosím proveďte nejlépe přes náš
Poptávkový formulář servisních prací.
Formulář slouží i pro reklamace v záruční době.
 


 Poptávkový formulář servisních prací

Formulář slouží pro rychlý kontakt se servisním oddělením TOPR KLIMA s.r.o.

Konkrétní řešení vám nabídneme na základě odeslaného formuláře. Vyplňte prosím, o jaké služby máte zájem. Napište nám, s čím vám můžeme pomoci, jaké máte požadavky a přání. Pomocí tlačítka níže nám můžete také nahrát fotografie, návrhy, výkresy nebo cokoliv, co by naši spolupráci usnadnilo.
Na základě vyplněného formuláře vám navrhneme řešení na míru. Poskytneme vám možný dostupný termín, odhadovanou cenu a další informace.

Cenové nabídky na opravy zařízení jsou k dispozici pouze na dotaz. Opravy vyžadují vyšší úroveň technických a diagnostických znalostí a zkušeností, specializované diagnostické vybavení a nářadí. Každá oprava je jedinečná a proto se věnujeme každému klientovi jednotlivě. Cenovou politiku za hodinovou sazbu technika za úkony v rámci pravidelné údržby, čištění a revize funkčního zařízení vč. cen za garanční servisy zařízení v rámci záruční doby naleznete níže. Děkujeme za pochopení.


společnost
fyzická osoba
[pdf,jpg,png,doc,docx / max. 10MB] Více souborů vyberte pomocí Ctrl.
Údržba, čištění, revize
Oprava
Reklamace
Další služby
Klimatizační jednotka
Tepelné čerpadlo
Vzduchotechnika
Průmyslové chlazení
Ano
Ne
Nevím
Ano
Ne
Nevím

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Podmínky

 
Snažíme se být transparentní, s naší cenovou politikou se můžete předem seznámit.


Hodinová sazba technika v rámci pravidelné údržby, čištění a revize funkčního zařízení.

Mimosezóna 1
1. 1. – 29. 2.
Běžná orientační hodinová sazba technika 590,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak.
Mimosezóna 2
1. 3. – 30. 4. / 1. 10.
– 31. 12.
Běžná orientační hodinová sazba technika 690,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak.
Předsezóna
1. 5. – 31. 5. / 1. 9. - 30. 9.
Běžná orientační hodinová sazba technika 790,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak.
Sezóna
1. 6. – 31. 8.
Běžná orientační hodinová sazba technika 890,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak.


Pravidelný předsezónní záruční či pozáruční servis prosím provádějte zejména v mimosezónním období do 30. 4.
 
V tomto období můžete využít servisní práce za zvýhodněné ceny a kratší objednací termíny. Tímto, vás, zákazníky, chceme motivovat k provedení pravidelných servisních úkonů včas. Tak, jako každá společnost, i my, nejsme schopni ihned obsloužit a vyčistit několik tisíc klimatizačních jednotek v krátkém období měsíce května, kdy je obvykle takovýto servis nejčastěji zákazníky požadován.
 
Nenechávejte prosím údržbu vaší klimatizační jednotky na poslední chvíli, i letos přijde léto a s ním tropické teploty.
 



Doprava

Zjistěte cenu za dopravu a ztrátový čas na cestě.

Působíme v Brně a okolí, i po celé ČR. Brno a okolí máme rozděleno do zón dle vzdálenosti a ztrátového času z provozovny Zeleného 3150/48, 616 00 Brno na vaši adresu.

Vždy se snažíme plánovat naše servisní služby tak, abychom v dané lokalitě obsloužili více klientů. Tím šetříme nejenom naše životní prostředí a čas techniků strávených při přejezdech, ale zejména náklady za dopravu pro vás. Na dopravě a ztrátových časech se může podílet více klientů. Objednejte servisní služby v předstihu a ušetřete na dopravě! 


Zóna 0 350 Kč Stránice, Žabovřesky
Zóna 1 590 Kč Bohunice, Bosonohy, Brno – střed, Bystrc, Černá Pole, Husovice, Jundrov, Kníničky, Kohoutovice, Komín, Královo Pole, Lesná, Maloměřice, Medlánky, Mokrá Hora, Nový Lískovec, Obřany, Pisárky, Ponava, Řečkovice, Sadová, Staré Brno, Starý Lískovec, Štýřice, Trnitá, Veveří, Zábrdovice, Židenice
Zóna 2 790 Kč Brněnské Ivanovice, Chrlice, Černovice, Dolní Heršpice, Dvorska, Holásky, Horní Heršpice, Ivanovice, Jehnice, Komárov, Líšeň, Ořešín, Přízřenice, Slatina, Soběšice, Tuřany, Útěchov, Vinohrady, Žebětín
Zóna 3 min. 890 Kč
nebo 18 Kč/km
mimo Brno a okolí a dále, vždy individuálně řešeno s klientem


Zrušení servisních prací

Lhůta pro odstoupení zákazníka od objednaného servisu je nejpozději jeden pracovní den předem do 6.30 hodin a to písemnou formou na email servis@topr-klima.cz
Např. požadujete-li zrušit pondělní servis, je třeba tak učinit nejpozději do pátku předchozího týdne do 6.30 hodin.
 
V případě, že nedojde ke včasnému zrušení objednaných servisních prací, může být účtován minimální poplatek 1 000,- Kč bez DPH. Poplatek se odvíjí zejména od počtu objednaných techniků a plánované časové náročnosti daného servisního úkonu.
Děkujeme za pochopení.
 
 
Platba servisních prací

Veškeré peněžité závazky zákazníka jsou hrazeny bezhotovostní formou na základě dodavatelem TOPR KLIMA s.r.o. vystavené faktury. Faktura je zákazníkovi doručena elektronickou formou.

Minimální účtovaná částka za pravidelný servis
v rámci běžné údržby je 1 690,- Kč bez DPH a to bez ohledu na čas strávený na zakázce a zónu dopravného. 
Jen při tomto opatření jsme schopni zachovat náš standard kvality, na který jsou naši zákazníci zvyklí. 

První servisní hodina je účtovaná vždy celá, následně jsou servisní práce účtovány po půlhodinovém časovém intervalu.

Jestliže servisní práce probíhají mimo běžnou pracovní dobu, je účtována daná hodinová sazba navýšená o 25 %. Běžná pracovní doba je od pondělí do pátku od 7:00 do 16:00 hod.
 
 
Ostatní

Jestliže servisní práce technika probíhají u zákazníka déle než 4 hodiny a to i přes čas oběda, má technik nárok opustit zakázku na dobu nezbytnou pro obědovou přestávku a zajištění stravy.
 
Plánovaný čas příjezdu technika k zákazníkovi je orientační. Je vždy plánovaný s ohledem na možnou dopravní situaci a předchozí zakázku technika. Pokud by mělo dojít ke zpoždění příjezdu technika na vaši zakázku, budete o tom informováni prostřednictvím telefonního hovoru na vámi potvrzené tel. číslo kontaktní osoby.
Za možné komplikace se omlouváme.

 
SERVIS, OPRAVY a REVIZE


Veškeré servisní služby pro chladící a klimatizační techniku, tepelná čerpadla a vzduchotechniku.
Využijte náš poptávkový formulář, napište nebo zavolejte.



Poptávkový formulář


servis@topr-klima.cz      +420 727 991 009