Co dodáme, o to se postaráme.
Provádíme autorizovanou pravidelnou záruční
i pozáruční údržbu, čištění, opravy a revize
chladícího okruhu. Služby pro veškerou chladící
a klimatizační techniku, tepelná čerpadla
a vzduchotechniku bytového i komerčního využití.
Údržba klimatizace
Pravidelná údržba, čištění, dezinfekce a revize chladícího okruhu zajistí spolu s kvalitně a odborně provedenou montáží bezproblémový chod vaší klimatizace po dobu několika let. Klimatizace bude stále fungovat efektivně, ekonomicky a ovzduší bude znatelně čistší, svěžejší a bez zdraví škodlivých plísní a bakterií.
O zařízení se postaráme po celou dobu jeho životnosti.
![]() Perioda opakování servisu Perioda opakování servisu je vždy individuální, záleží na umístění klimatizační jednotky a jejím využívání. Minimálně však 1x ročně. Pravidelná údržba a čištění minimálně 1x ročně je podmíněno i pro případné uznání záruky. Pokud je klimatizace využívána pouze sezónně, na režim chlazení v létě, doporučujeme údržbu a čištění provést minimálně 1x ročně před chladící sezónou. Pokud je klimatizace využívaná celoročně, na režim chlazení v létě a na režim tepelného čerpadla v zimě, doporučujeme údržbu a čištění provést minimálně 2x ročně. Vždy je nutné vzít v potaz podmínky, kde se zařízení nachází. Jednotka umístěná v průmyslových oblastech, v centrech velkých měst, v blízkosti větší prašnosti a znečištěného ovzduší, bude vyžadovat častější péči a návštěvu technika. V průmyslových podnicích, ve výrobě, v gastru, provádíme údržbu i 4x ročně. Většina renomovaných výrobců má ve svých obchodních podmínkách a v části reklamací podmínku pro uznání záruky, a to pravidelnou prohlídku a čištění, která je hrazená klientem. Tímto opatřením výrobce předchází možným problémům, které by mohly v záruční době vzniknout z důvodu nesprávného užívání zařízení. |
Čištění a údržba Pravidelný servis prodlužuje životnost vaší klimatizace, udržuje ji v kondici a plně funkční. Často se zapomíná, že klimatizace neslouží jen k zajištění tepelné pohody prostředí dle vašich požadavků, ale také k čištění vzduchu. Ve vnitřní klimatizační jednotce dochází k neustálému proudění a filtraci vzduchu. Vzduch proudí přes turbínu ventilátoru, výměník tepla, přes mechanický filtr a různé zdravotní volitelné filtry. I přes inovativní přístup výrobců je nutné některé části klimatizace čistit a desinfikovat manuálně. Neudržovaná klimatizace se stává ideálním prostředím pro vznik a život plísní a bakterií. Může také zapáchat. Ke snížení účinnosti zařízení a jeho přehřívání dochází vlivem zaprášených mechanických filtrů vnitřní jednotky a souvislé prachové vrstvě na venkovní jednotce. Následně dojde k zneprůchodnění a zabránění proudění vzduchu přes výměníky až k případnému poškození celého zařízení. I toto je jeden z důvodů, proč výrobci klimatizačních zařízení trvají na pravidelném odborném servisu. ![]() Pohotovost 24 hodin Nabízíme celoroční pohotovost 24 hodin denně s garancí příjezdu do několika hodin pro servis chlazení technologických místností a jiných důležitých prostor. Podmínkou je uzavření servisní smlouvy s naší společností. Starosti nechte na nás, chlazení vyřešíme my! |
![]() |
![]() |
Naše tipy

Při montáži a výběru místa pro venkovní jednotku je nutné myslet i na to, že na zařízení bude technikem prováděna údržba, případně i výměna náhradního dílu.
Vyhněte se proto těžce přístupným místům na objektu a myslete na to, že lešení, které tam v době montáže máte, tam nebude stát napořád a následné práce ze servisní plošiny se značně prodraží.
Vyhněte se proto těžce přístupným místům na objektu a myslete na to, že lešení, které tam v době montáže máte, tam nebude stát napořád a následné práce ze servisní plošiny se značně prodraží.

V případě, že máte klimatizaci namontovanou v prostorech jako je serverovna, nezapomeňte zařízení zálohovat dalším strojem a pojistěte si servis a opravy zařízení servisní smlouvou. Servisní smlouvu by vám každá solidní montážní firma měla být schopna nabídnout. V této smlouvě můžete mít zakotveny různé parametry, které pro Vás budou důležité.

Pamatujme, že pořizovací cena klimatizačního zařízení a stejně tak i cena náhradních dílů a servisních prací není nízká, a proto se nám pravidelná péče o zařízení vyplatí.
Pozor na pojmy servisní zásah a oprava zařízení.
Pozor na pojmy servisní zásah a oprava zařízení.
Co dělat, když se něco porouchá
Pokud vaše zařízení i přes pravidelnou údržbu a čištění nefunguje tak, jak by mělo, nebo se vám něco nezdá, poskytujeme záruční a pozáruční opravy. Poptávku prosím proveďte nejlépe přes náš ONLINE FORMULÁŘ >> a my se vám co nejdříve ozveme. Formulář slouží i pro reklamace v záruční době. |
![]() |

Online poptávkový formulář slouží pro rychlý kontakt se servisním týmem TOPR KLIMA s.r.o.,
ke zjištění ceny za daný zásah a možný dostupný termín. Každý případ je individuální,
proto je cenová nabídka dána klientovi přímo na míru.
Děkujeme za pochopení, tým TOPR KLIMA s.r.o.
Podmínky
Snažíme se být transparentní, s naší cenovou politikou se můžete předem seznámit.
Hodinová sazba
Mimosezóna 1 1. 1. – 28. 2. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 550,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. Cena se odvíjí od složitosti případu, cenu prosím poptejte individuálně pro váš servisní úkon. |
Mimosezóna 2 1. 3. – 30. 4. / 1. 10. – 31. 12. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 650,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. Cena se odvíjí od složitosti případu, cenu prosím poptejte individuálně pro váš servisní úkon. |
Předsezóna 1. 5. – 31. 5. / 1. 9. - 30. 9. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 750,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. Cena se odvíjí od složitosti případu, cenu prosím poptejte individuálně pro váš servisní úkon. |
Sezóna 1. 6. – 31. 8. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 850,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. Cena se odvíjí od složitosti případu, cenu prosím poptejte individuálně pro váš servisní úkon. |
Pravidelný předsezónní záruční či pozáruční servis prosím provádějte zejména v mimosezónním období do 30. 4.
V tomto období můžete využít servisní práce za zvýhodněné ceny a kratší objednací termíny. Tímto, vás, zákazníky, chceme motivovat k provedení pravidelných servisních úkonů včas. Tak, jako každá společnost, i my, nejsme schopni ihned obsloužit a vyčistit několik tisíc klimatizačních jednotek v krátkém období měsíce května, kdy je obvykle takovýto servis nejčastěji zákazníky požadován.
Nenechávejte prosím údržbu vaší klimatizační jednotky na poslední chvíli, i letos přijde léto a s ním tropické teploty.
Doprava
Zjistěte cenu za dopravu a ztrátový čas na cestě.
Působíme v Brně a okolí, i po celé ČR. Brno a okolí máme rozděleno do zón dle vzdálenosti a ztrátového času z provozovny Zeleného 3150/48, 616 00 Brno na vaši adresu.
Vždy se snažíme plánovat naše servisní služby tak, abychom v dané lokalitě obsloužili více klientů. Tím šetříme nejenom naše životní prostředí a čas techniků strávených při přejezdech, ale zejména náklady za dopravu pro vás. Na dopravě a ztrátových časech se může podílet více klientů. Objednejte servisní služby v předstihu a ušetřete na dopravě!
Zóna 0 | 300 Kč | Stránice, Žabovřesky |
Zóna 1 | 550 Kč | Bohunice, Bosonohy, Brno – střed, Bystrc, Černá Pole, Husovice, Jundrov, Kníničky, Kohoutovice, Komín, Královo Pole, Lesná, Maloměřice, Medlánky, Mokrá Hora, Nový Lískovec, Obřany, Pisárky, Ponava, Řečkovice, Sadová, Staré Brno, Starý Lískovec, Štýřice, Trnitá, Veveří, Zábrdovice, Židenice |
Zóna 2 | 750 Kč | Brněnské Ivanovice, Chrlice, Černovice, Dolní Heršpice, Dvorska, Holásky, Horní Heršpice, Ivanovice, Jehnice, Komárov, Líšeň, Ořešín, Přízřenice, Slatina, Soběšice, Tuřany, Útěchov, Vinohrady, Žebětín |
Zóna 3 | min. 850 Kč nebo 18 Kč/km |
mimo Brno a okolí a dále, vždy individuálně řešeno s klientem |
Zrušení servisních prací
Lhůta pro odstoupení zákazníka od objednaného servisu je nejpozději jeden pracovní den předem do 6.30 hodin a to písemnou formou na email servis@topr-klima.cz.
Např. požadujete-li zrušit pondělní servis, je třeba tak učinit nejpozději do pátku předchozího týdne do 6.30 hodin.
V případě, že nedojde ke včasnému zrušení objednaných servisních prací, může být účtován minimální poplatek 1 000,- Kč bez DPH. Poplatek se odvíjí zejména od počtu objednaných techniků a plánované časové náročnosti daného servisního úkonu.
Děkujeme za pochopení.
Platba servisních prací
Veškeré peněžité závazky zákazníka jsou hrazeny bezhotovostní formou na základě dodavatelem TOPR KLIMA s.r.o. vystavené faktury. Faktura je zákazníkovi doručena elektronickou formou.
Minimální účtovaná částka za pravidelný servis v rámci běžné údržby je 1 600,- Kč bez DPH a to bez ohledu na čas strávený na zakázce a zónu dopravného.
Jen při tomto opatření jsme schopni zachovat náš standard kvality, na který jsou naši zákazníci zvyklí.
První servisní hodina je účtovaná vždy celá, následně jsou servisní práce účtovány po půlhodinovém časovém intervalu.
Jestliže servisní práce probíhají mimo běžnou pracovní dobu, je účtována daná hodinová sazba navýšená o 25 %. Běžná pracovní doba je od pondělí do pátku od 7:00 do 16:00 hod.
První servisní hodina je účtovaná vždy celá, následně jsou servisní práce účtovány po půlhodinovém časovém intervalu.
Jestliže servisní práce probíhají mimo běžnou pracovní dobu, je účtována daná hodinová sazba navýšená o 25 %. Běžná pracovní doba je od pondělí do pátku od 7:00 do 16:00 hod.
Ostatní
Jestliže servisní práce technika probíhají u zákazníka déle než 4 hodiny a to i přes čas oběda, má technik nárok opustit zakázku na dobu nezbytnou pro obědovou přestávku a zajištění stravy.
Plánovaný čas příjezdu technika k zákazníkovi je orientační. Je vždy plánovaný s ohledem na možnou dopravní situaci a předchozí zakázku technika. Pokud by mělo dojít ke zpoždění příjezdu technika na vaši zakázku, budete o tom informováni prostřednictvím telefonního hovoru na vámi potvrzené tel. číslo kontaktní osoby.
Za možné komplikace se omlouváme.