Co dodáme, o to se postaráme.
Provádíme autorizovanou pravidelnou záruční
i pozáruční údržbu, čištění, revize a opravy
chladícího okruhu. Služby pro veškerou chladící
a klimatizační techniku, tepelná čerpadla
a vzduchotechniku bytového i komerčního využití.
Údržba klimatizace
Pravidelná údržba, čištění, dezinfekce a revize chladícího okruhu zajistí spolu s kvalitně a odborně provedenou montáží bezproblémový chod vaší klimatizace po dobu několika let. Klimatizace bude stále fungovat efektivně, ekonomicky a ovzduší bude znatelně čistší, svěžejší a bez zdraví škodlivých plísní a bakterií.
O zařízení se postaráme po celou dobu jeho životnosti.
Perioda opakování servisu Perioda opakování servisu je vždy individuální, záleží na umístění klimatizační jednotky a jejím využívání. Minimálně však 1x ročně. Pravidelná údržba a čištění minimálně 1x ročně je podmíněno i pro případné uznání záruky. Pokud je klimatizace využívána pouze sezónně, na režim chlazení v létě, doporučujeme údržbu a čištění provést minimálně 1x ročně před chladící sezónou. Pokud je klimatizace využívaná celoročně, na režim chlazení v létě a na režim tepelného čerpadla v zimě, doporučujeme údržbu a čištění provést minimálně 2x ročně. Vždy je nutné vzít v potaz podmínky, kde se zařízení nachází. Jednotka umístěná v průmyslových oblastech, v centrech velkých měst, v blízkosti větší prašnosti a znečištěného ovzduší, bude vyžadovat častější péči a návštěvu technika. V průmyslových podnicích, ve výrobě, v gastru, provádíme údržbu i 4x ročně. Většina renomovaných výrobců má ve svých obchodních podmínkách a v části reklamací podmínku pro uznání záruky, a to pravidelnou prohlídku a čištění, která je hrazená klientem. Tímto opatřením výrobce předchází možným problémům, které by mohly v záruční době vzniknout z důvodu nesprávného užívání zařízení. |
Čištění a údržba Pravidelný servis prodlužuje životnost vaší klimatizace, udržuje ji v kondici a plně funkční. Často se zapomíná, že klimatizace neslouží jen k zajištění tepelné pohody prostředí dle vašich požadavků, ale také k čištění vzduchu. Ve vnitřní klimatizační jednotce dochází k neustálému proudění a filtraci vzduchu. Vzduch proudí přes turbínu ventilátoru, výměník tepla, přes mechanický filtr a různé zdravotní volitelné filtry. I přes inovativní přístup výrobců je nutné některé části klimatizace čistit a desinfikovat manuálně. Neudržovaná klimatizace se stává ideálním prostředím pro vznik a život plísní a bakterií. Může také zapáchat. Ke snížení účinnosti zařízení a jeho přehřívání dochází vlivem zaprášených mechanických filtrů vnitřní jednotky a souvislé prachové vrstvě na venkovní jednotce. Následně dojde k zneprůchodnění a zabránění proudění vzduchu přes výměníky až k případnému poškození celého zařízení. I toto je jeden z důvodů, proč výrobci klimatizačních zařízení trvají na pravidelném odborném servisu. |
Takto může vypadat i vaše zařízení
Souvislá prachová vrstva na venkovní jednotce, zápach z vnitřní jednotky, zaprášené mechanické filtry vnitřní jednotky, růst plísní na turbíně ventilátoru vnitřní jednotky, snížená účinnost zařízení, přehřívání zařízení, hlučné zařízení,…
Vše se musí udržovat a klimatizační jednotka není výjimkou.
Pohotovost 24 hodin pro vaše zařízení
Nabízíme celoroční pohotovost 24 hodin denně s garancí příjezdu do několika hodin pro servis vašeho zařízení. Ať se jedná o klimatizace, tepelná čerpadla, vzduchotechniku či průmyslové chlazení.
Starosti nechte na nás, nenadálé události vyřešíme my!
Podmínkou je uzavření servisní smlouvy s naší společností.
Více informací na dotaz.
Naše tipy
Při montáži a výběru místa pro venkovní jednotku je nutné myslet i na to, že na zařízení bude technikem prováděna údržba, případně i výměna náhradního dílu.
Vyhněte se proto těžce přístupným místům na objektu a myslete na to, že lešení, které tam v době montáže máte, tam nebude stát napořád a následné práce ze servisní plošiny se značně prodraží.
Vyhněte se proto těžce přístupným místům na objektu a myslete na to, že lešení, které tam v době montáže máte, tam nebude stát napořád a následné práce ze servisní plošiny se značně prodraží.
V případě, že máte klimatizaci namontovanou v prostorech jako je serverovna, nezapomeňte zařízení zálohovat dalším strojem a pojistěte si servis a opravy zařízení servisní smlouvou. Servisní smlouvu by vám každá solidní montážní firma měla být schopna nabídnout. V této smlouvě můžete mít zakotveny různé parametry, které pro Vás budou důležité.
Pamatujme, že pořizovací cena klimatizačního zařízení a stejně tak i cena náhradních dílů a servisních prací není nízká, a proto se nám pravidelná péče o zařízení vyplatí.
Pozor na pojmy pravidelný servis, servisní zásah a oprava zařízení. Nejedná se o to stejné.
Pozor na pojmy pravidelný servis, servisní zásah a oprava zařízení. Nejedná se o to stejné.
Co dělat, když se něco porouchá
Pokud vaše zařízení nefunguje správně i přes pravidelnou údržbu a čištění nebo pokud se vám něco nezdá, provádíme záruční a pozáruční opravy. Opravujeme veškerou klimatizační techniku, tepelná čerpadla, vzduchotechniku i průmyslové chlazení. Poskytujeme opravy i pro zařízení, která naše společnost nedodávala. Namontovat zařízení zvládne téměř každý, ale správně diagnostikovat a opravit už jen ti technicky zdatnější. Poptávku opravy zařízení prosím proveďte nejlépe přes náš Poptávkový formulář servisních prací. Formulář slouží i pro reklamace v záruční době. |
Poptávkový formulář servisních prací
Formulář slouží pro rychlý kontakt se servisním oddělením TOPR KLIMA s.r.o.
Konkrétní řešení vám nabídneme na základě odeslaného formuláře. Vyplňte prosím, o jaké služby máte zájem. Napište nám, s čím vám můžeme pomoci, jaké máte požadavky a přání. Pomocí tlačítka níže nám můžete také nahrát fotografie, návrhy, výkresy nebo cokoliv, co by naši spolupráci usnadnilo.
Na základě vyplněného formuláře vám navrhneme řešení na míru. Poskytneme vám možný dostupný termín, odhadovanou cenu a další informace.
Cenové nabídky na opravy zařízení jsou k dispozici pouze na dotaz. Opravy vyžadují vyšší úroveň technických a diagnostických znalostí a zkušeností, specializované diagnostické vybavení a nářadí. Každá oprava je jedinečná a proto se věnujeme každému klientovi jednotlivě. Cenovou politiku za hodinovou sazbu technika za úkony v rámci pravidelné údržby, čištění a revize funkčního zařízení vč. cen za garanční servisy zařízení v rámci záruční doby naleznete níže. Děkujeme za pochopení.
Podmínky
Snažíme se být transparentní, s naší cenovou politikou se můžete předem seznámit.
Hodinová sazba technika v rámci pravidelné údržby, čištění a revize funkčního zařízení.
Mimosezóna 1 1. 1. – 29. 2. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 590,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. |
Mimosezóna 2 1. 3. – 30. 4. / 1. 10. – 31. 12. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 690,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. |
Předsezóna 1. 5. – 31. 5. / 1. 9. - 30. 9. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 790,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. |
Sezóna 1. 6. – 31. 8. |
Běžná orientační hodinová sazba technika 890,- Kč bez DPH, pokud není dohodnuto jinak. |
Pravidelný předsezónní záruční či pozáruční servis prosím provádějte zejména v mimosezónním období do 30. 4.
V tomto období můžete využít servisní práce za zvýhodněné ceny a kratší objednací termíny. Tímto, vás, zákazníky, chceme motivovat k provedení pravidelných servisních úkonů včas. Tak, jako každá společnost, i my, nejsme schopni ihned obsloužit a vyčistit několik tisíc klimatizačních jednotek v krátkém období měsíce května, kdy je obvykle takovýto servis nejčastěji zákazníky požadován.
Nenechávejte prosím údržbu vaší klimatizační jednotky na poslední chvíli, i letos přijde léto a s ním tropické teploty.
Hodinová sazba technika v rámci vysoce odborných oprav vyspělejších technologických zařízení, jako jsou např. VRF systémy a tepelná čerpadla.
Hodinová sazba je účtována dle složitosti daného případu individuálně, cena je na vyžádání.
Doprava
Zjistěte cenu za dopravu a ztrátový čas na cestě.
Působíme v Brně a okolí, i po celé ČR. Brno a okolí máme rozděleno do zón dle vzdálenosti a ztrátového času z provozovny Zeleného 3150/48, 616 00 Brno na vaši adresu.
Vždy se snažíme plánovat naše servisní služby tak, abychom v dané lokalitě obsloužili více klientů. Tím šetříme nejenom naše životní prostředí a čas techniků strávených při přejezdech, ale zejména náklady za dopravu pro vás. Na dopravě a ztrátových časech se může podílet více klientů. Objednejte servisní služby v předstihu a ušetřete na dopravě!
Vážení zákazníci, od 20. 5. 2024 došlo k navýšení ceny za dopravu a ztrátový čas na cestě v zóně 1, 2 a 3 o 60 Kč. V tabulce níže jsou uvedeny ceny již po tomto zdražení.
K nepopulárnímu kroku navýšení ceny přistupujeme zejména z důvodu zhoršující se dopravní situace na městských silnicích, velkého množství uzavírek a objízdných tras v letním období. Tím se nám zvyšují náklady na palivo, samotné vozidlo a zejména na lidské zdroje. Děkujeme za pochopení.
Zóna 0 | 350 Kč | Stránice, Žabovřesky |
Zóna 1 | 650 Kč | Bohunice, Bosonohy, Brno – střed, Bystrc, Černá Pole, Husovice, Jundrov, Kníničky, Kohoutovice, Komín, Královo Pole, Lesná, Maloměřice, Medlánky, Mokrá Hora, Nový Lískovec, Obřany, Pisárky, Ponava, Řečkovice, Sadová, Staré Brno, Starý Lískovec, Štýřice, Trnitá, Veveří, Zábrdovice, Židenice |
Zóna 2 | 850 Kč | Brněnské Ivanovice, Chrlice, Černovice, Dolní Heršpice, Dvorska, Holásky, Horní Heršpice, Ivanovice, Jehnice, Komárov, Líšeň, Ořešín, Přízřenice, Slatina, Soběšice, Tuřany, Útěchov, Vinohrady, Žebětín |
Zóna 3 | min. 950 Kč nebo 18 Kč/km |
mimo Brno a okolí a dále, vždy individuálně řešeno s klientem |
Zrušení servisních prací
Lhůta pro odstoupení zákazníka od objednaného servisu je nejpozději jeden pracovní den předem do 6.30 hodin a to písemnou formou na email servis@topr-klima.cz.
Např. požadujete-li zrušit pondělní servis, je třeba tak učinit nejpozději do pátku předchozího týdne do 6.30 hodin.
V případě, že nedojde ke včasnému zrušení objednaných servisních prací, může být účtován minimální poplatek 1 000,- Kč bez DPH. Poplatek se odvíjí zejména od počtu objednaných techniků a plánované časové náročnosti daného servisního úkonu.
Děkujeme za pochopení.
Platba servisních prací
Veškeré peněžité závazky zákazníka jsou hrazeny bezhotovostní formou na základě dodavatelem TOPR KLIMA s.r.o. vystavené faktury. Faktura je zákazníkovi doručena elektronickou formou.
Minimální účtovaná částka za pravidelný servis v rámci běžné údržby je 1 690,- Kč bez DPH a to bez ohledu na čas strávený na zakázce a zónu dopravného.
Jen při tomto opatření jsme schopni zachovat náš standard kvality, na který jsou naši zákazníci zvyklí.
První servisní hodina je účtovaná vždy celá, následně jsou servisní práce účtovány po půlhodinovém časovém intervalu.
Běžná pracovní doba je od pondělí do pátku od 7:00 do 16:00 hod. Jestliže servisní práce probíhají mimo běžnou pracovní dobu, může být účtována daná hodinová sazba navýšená o 10 - 35 % nebo dle dohody.
První servisní hodina je účtovaná vždy celá, následně jsou servisní práce účtovány po půlhodinovém časovém intervalu.
Běžná pracovní doba je od pondělí do pátku od 7:00 do 16:00 hod. Jestliže servisní práce probíhají mimo běžnou pracovní dobu, může být účtována daná hodinová sazba navýšená o 10 - 35 % nebo dle dohody.
Ostatní
Jestliže servisní práce technika probíhají u zákazníka déle než 4 hodiny a to i přes čas oběda, má technik nárok opustit zakázku na dobu nezbytnou pro obědovou přestávku a zajištění stravy.
Plánovaný čas příjezdu technika k zákazníkovi je orientační. Je vždy plánovaný s ohledem na možnou dopravní situaci a předchozí zakázku technika. Pokud by mělo dojít ke zpoždění příjezdu technika na vaši zakázku, budete o tom informováni prostřednictvím telefonního hovoru na vámi potvrzené tel. číslo kontaktní osoby.
Za možné komplikace se omlouváme.
SERVIS a OPRAVY
Veškeré servisní služby a opravy pro chladící a klimatizační techniku, tepelná čerpadla a vzduchotechniku.
Využijte náš poptávkový formulář, napište nebo zavolejte.
Poptávkový formulář
Veškeré servisní služby a opravy pro chladící a klimatizační techniku, tepelná čerpadla a vzduchotechniku.
Využijte náš poptávkový formulář, napište nebo zavolejte.
Poptávkový formulář
servis@topr-klima.cz
+420 727 991 009